15. listopadu 2013

Holka ve tvý skříni (Ille)


Tento článek jen dokládá mou zamrzlost. A hned dvojí.

Jednak jsem četl nedávno pěknou formulaci, že hlavním účelem pop music je povzbuzovat v puberťácích představy o snadném dosažení sexu. V mém věku je tedy takovéto utrácení času na pováženou.

Dále pak dnes je vůbec anachronické si pop music kupovat, natož o tom ještě pak psát článek na blog.

Přesto tak činím. Koupil jsem si nedávno desku projektu Ille. Přišel jsem k tomu tak, že hráli loni před vánoci jako předkapela Umakartu, kde jsem náhodou byl, a bavili mě více než mí oblíbenci v hlavním programu.

Moc jsem si nesliboval, že by atmosféra živého vystoupení fungovala i na nahrávce. Ale album Ve tvý skříni se mi líbí neobvykle hodně a dokonce rovnoměrně celé, ne jen některá skladba. Mám to v malém playlistu na cesty do práce. S ohledem na příjemný žánr česky zpívaného (skoro) downtempa si ji rád pustím i doma k žehlení; udělal jsem si nový oblíbený Czech only playlist právě z této desky, z Umakartu a z poslední desky p. Neckáře:-)

 Titulní - relativně nejvíc odrhovačka.
Pokud jde o mě, tak vždycky mám rád,
když je v písní o - o - o - o!

Dost mě překvapila volba hvězdných hostů na desce: vybral bych to asi úplně stejně - nesmrtelná píseň Ledňáčci od vypsané fiXy a jedna spolupráce s p. Jaromírem 99-Priessnitz-Alois-Nebel-Umakart Švejdíkem. (I když tedy zrovna ten remake Ledňáčků je sice vynikající volba materiálu, ale ne že by ta realizace byla zcela bez pochyb.)

Jestli jsem správně pochopil, tak pí MUDr. autorka a zpěvačka mají s p. mangelem i jiné hudební projekty, které však neznám (a zde má evidentně též projekt dentistický:-) ).

Liberecký klip s hostujícím Mistrem p. Jaromírem Š.

Závěr laboratorní prací: deska se mi líbí hezky už docela dost přehrání. Mohu ji tedy doporučit.



Žádné komentáře:

Okomentovat