9. října 2016

Láska jako z pohádky (Mýty #3, Bill Willingham)

Manželka si půjčila od kamarádky další sadu komiksů. Díky tomu jsem si dopřál čtenářskou zábavu - třetí díl série Mýty.


Výborný dojem ze série Mýty jsem měl už předem. Když jsem se rozhodoval, který grafický román si přečtu jako první, tak jsem sáhl s chutí právě po Mýtech.

Láska jako z pohádky pokračuje zdárně ve stylu předchozích dvou dílů. Někdo by mohl říci, že jde o mainstream nejmainstreamovatější. Ale z mého pohledu je to spíše přednost. Mám - jako každý - svých starostí dost, komiksy nečtu každý den, považuji je - málo platné - za únikovou zábavu.

Když si dnes čtu komiks, tak můj hlavní požadavek je, aby mě upoutal, aby se mi líbili protagonisté a aby neurážel mou inteligenci. Všechny požadavky plní Mýty stále skvěle.

Mýtické postavy i nadále žijí v našem moderním světě poté, co byly vyhnány ze svého Starého světa blíže neurčeným Nepřítelem. Ti, kteří se umí maskovat za moderní lidi, žijí skrytě ve velkoměstě. Zvířecí mýty žijí na maskované Farmě, daleko na venkově.

Ve třetí části se vrací moje oblíbená postava Vlka, společně se Sněhurkou.

Nově přichází na scénu s významnější rolí Krásný Princ.

Krásný Princ je tak trochu (hodně) proutník.
Abych neničil půjčenou knihu, sebral jsem obrázky
odtud - link.
Ke krásnému princi patří samozřejmě i Šípková Růženka. Její uspávací schopnosti fungují i v moderním velkoměstě.

Až začnou pučet trny,
lze vstoupit do budovy, kterou Růženka uspala.

Třetí díl série Mýty mohu doporučit těm, kteří, stejně jako já, by měli zájem o přístupný komiks, ze kterého nebolí hlavinka.


První věta knihy: Možná je tenhle příběh pravdivý, a možná není, každopádně vypráví o prohnaném Jackovi, který byl záludným chlápkem už ve Starém světě a zůstal takový i poté, co za námi přišel do téhle země.

Poslední věta: Tak já jdu něco dělat.


Databáze knih: 91 % (ze 62 hodnocení)
Goodreads: 83 % (z 20 334 hodnocení)


Články o dalších částech série:
- Farma zvířat (Mýty # 2) - zde
- Legendy v exilu (Mýty #1) - zde


Žádné komentáře:

Okomentovat