24. března 2016

Kocovina (Jason Hazeley, Joel Morris)

Další ze série humoristických předělávek dětských obrázkových knih.


Téma kocoviny je samozřejmě vhodné pro kontrast mezi podobou dětské obrázkové knihy a dospěláckým tématem.

Ve srovnání s Krizí středního věku a Jdeme do galerie ze stejné série, které jsem četl dříve, se mi Kocovina líbila o poznání méně. Nejspíš proto, že alkoholismus není až tak legrační téma.

Též jsem v tomto případě přeci jen kousek mimo hlavní cílovou skupinu; drsné kalení není mým denním chlebíčkem.

Docela pěkná ukázka (zdroj: Amazon).

Zdá se mi, že Kocovina se obrací na publikum, které je proti mně mladší.

Další ukázka (zdroj: Amazon).

Publikace má určitý poradenský aspekt: doporučuje trpícímu kocovinou, aby se nesnažil dělat nic náročného, kde by mohl způsobit škodu. Což není úplně špatná rada.

Grafické provedení je opět fantastické: nádherný malinký formát, tvrdé desky a kvalitní vazba i papír.

Přesto bych tento díl knížek s beruškou spíše nedoporučil.

Goodreads: 81 % (128 hodnocení)

První věta knihy: Někdy když pijeme přespříliš, dostaneme kocovinu.

Poslední věta: Nikdy se nevzdal.


Související články:
- Jdeme do galerie - zde.
- Krize středního věku - zde.

Žádné komentáře:

Okomentovat